Luode-Kihniö, Kallio-Itä-Aure ja Itä-Aure-Länsi-Aure tiet perusparannettava

Taistelijan talo-palveluyhdistys ry kerää alueen asukkaiden pyynnöstä allekirjoituksia adressiin, joka toimitetaan Pirkanmaan ely-keskukselle näiden teiden perusparantamisen kiirehtimiseksi liikenneturvallisuutta parantamaan.

Tiet ovat ympäri vuoden liian huonossa kunnossa. Jatkuvasti tapahtuu huomattavia määriä rengasrikkoja, vannevaurioita ja tuulilasirikkoja.

Teillä on runsaasti raskasliikennettä kaikkina vuodenaikoina. Alueen vapaa-ajanasutus on ollut jo pitkään ja on edelleen runsaassa kasvussa liikennettä lisäten. Monipaikka-asuminen on alueella yleistynyt niin, että alueen kakkosasuntoja käytetään vuoden ympäri. Turistien määrä on myös noussut mm. alueen kansallispuistojen käytön tultua yhä suositummaksi. Teiden huono kunto vaikeuttaa myös elinkeinoelämän kehittämistä ja muuta aluekehittämistä.

Facebook Taistelijan talo-palveluyhdistys  www.pohjoiskuru.fi

Kaija Kivimäki-Järvenmäki    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Kaija Kivimäki-Järvenmäki voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Emme näytä puhelinnumeroasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…