Luovuta sinulle varatut koronarokotteet kehitysmaihin!

Meillä Suomessa on vielä rokottamattomia noin 750000 henkilöä yli 12-vuotiaiden ikäryhmissä. Tämä tarkoittaa vähintään 1,5 - 2,25 miljoonaa rokoteannosta.

Suomi ei ole erillinen kupla ja pandemiantorjunta on koko planeetan yhteinen asia. Meillä Suomessa, kuten monissa muissakin länsimaissa jaetaan jo kolmansia rokoteannoksia. Samaan aikaan maailmassa on maita, joissa ei olla vielä kunnolla päästy aloittamaan rokotuksia. Näissä maissa on todellinen hätätila ja paljon ihmisiä, jotka tekisivät mitä vain saadakseen rokotuksensa. Maailmanlaajuinen rokotuskattavuus on onnettomat 37%

Toivonkin, että kaikki syystä tai toisesta rokottautumattomat suomalaiset osallistuisivat talkoisiin edes allekirjoittamalla tämän adressin, että ylimääräiset rokoteannokset ohjattaisi suoraan kehittyviin maihin.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Auri Vilske voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…