Väkivaltarikoksiin syyllistyneet ulkomaalaiset karkotettava maasta

Muistakaahan allekirjoittaa myös aikaisempi aiheeseen liittyvä adressi (jonka huomasin vasta aloitettuani tämän):

Sellon ampumatapauksessa kävi ilmi, että surmatyöt tehnyt Ibrahim Skhupolli oli hakenut Suomen kansalaisuutta, mutta hakemus oli hylätty rikosten vuoksi. Iltalehden (1.1.2009) mukaan "Hänellä oli tuomiot liikennerikkomuksista ja pahoinpitelystä ja takanaan ehdollinen vankeusrangaistus. Ministerön mukaan rikokset eivät olleet niin vakavia, että hänet olisi pitänyt poistaa maasta.".

Mikäli Suomessa oleskeleva ulkomaalainen syyllistyy täällä parkkisakkoja tai liikennerikkomuksia pahempiin rikoksiin, hänet tulee karkottaa maasta. Vieraanvaraisuudella on rajansa. Tämä olisi omiaan myös parantamaan väkivaltarikostilastoja, koska ei-kansalaisen saa helposti karkotettua.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Petri N voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko viikottainen työaika lyhentää 35 tuntiin?