Mankilantien ja Pasontien ja Nevalankankaan sekä Kiljontienperusparannus Siikalatvalla

Elämmä vuotta 2021 ja kylällämme on yritystoimintaa sekä maanviljelystä. Raskaat maitoautot ja tukkirekat kulkevat kyseisillä teillä. Olemme korjauttaneet autojamme omalla rahalla, koska autot hajoavat huonon tien kunnon vuoksi. Teiden ojat on huonosti hoidettu, eivätkä ne vedä hulevesiä. Kesällä tietä vain lanataan, uutta mursketta ei ole koko tiestölle ajettu vuosikausiin. Tiestö on kuin perunapelto kesällä, keväällä ja syksyllä mutalammikko, mihin autot uppoavat, renkaat särkyvät ja pohjapanssarit irtoavat.

Vaadimme tielle perusparannusta vielä vuoden 2021 aikana.

Jarkossa tulemme hakemaan korvsuksia autojen laitosta.

Uusia asukkaita ei kiinnosta muuttaa tänne huonojen teiden takia. Kylä on aktiivinen ja muuttopositiivinen.

Mistä maksamme veroja?

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Minna Väisänen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…