Marilyn Manson Suomeen 2009

Adressin tarkoitus on kehoittaa Welldonea, Speed Promotionia ja/tai Eastwaytä järjestämään Marilyn Mansonin konsertti vuonna 2009 Suomessa, Mansonin mahdollisella uudella kiertueella. Saimme mansonin Suomeen viimeksi 20.12.2007 ja paikalla oli roimasti faneja. Halli täyttyisi varmasti jos Manson tulisi Suomeen promotoimaan uusinta levyään, jonka odotetaan olevan yksi Mansonin parhaimmista levyistä.

Kun Manson ja Twiggy Ramirez palasivat yhteen vähän sen jälkeen kun Manson oli viimeksi Suomessa, oli pettymys suuri kun ei päässyt näkemään Twiggyä, mutta odotukset Twiggyn ja Mansonin esiintymisestä lavalla on monella erittäin suuret. Marilyn Mansonin odotetaankin olevan taas vireessä ja uskomme että Manson järjestää Twiggyn kanssa paljon paremman konsertin kuin viimeksi ilman Twiggyä.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä jarkko makkonen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko viikottainen työaika lyhentää 35 tuntiin?