Koirapuisto Maskuun

Koirapuistolle on Maskun alueella suuri tarve, koska sellaista ei täällä vielä ole. Kuitenkin alueellamme on todella paljon koiria ja koirakanta kasvaa koko ajan. Koiria ei saa pitää irti lenkkipoluilla tai muutenkaan taajama-alueilla. Koirille tulisi saada oma aidattu alue, jossa ne voisivat turvallisesti juosta ja leikkiä toistensa kanssa. Koirapuistossa käyvät koiranomistajat pitäisivät itse huolta puiston siisteydestä ja keräisivät jätökset niille osoitettuihin komposteihin, eikä tällä tavalla sotkettaisi muuta ympäristöä. Puistoon olisivat kaikki koiranomistajat koirineen tervetulleita. Ihanteellisinta olisi, jos puisto olisi aidattu kahteen osaan; isompi alue isoille koirille ja pienempi alue pienille. Koirapuiston sijaintina voisi olla esimerkiksi Humikkala.

Ehdottaisinkin että me koiranomistajat keräisimme mahdollisimman paljon nimiä, jonka jälkeen voisimme viedä ehdotuksen ja listan nimistä Maskun kunnan käsiteltäväksi.Tarkoituksena on saada rakennettua koirapuisto ilman koiraveroa, mahdollisesti osittain talkoohengessä ja Maskun kunnan yms. tahojen rahoituksen avulla.
Adressissa on oma sarake koiran nimelle, jotta Bonon kanssa liikkuessamme tiedän paremmin, kuka "kavereista" on jo käynyt adressin allekirjoittamassa. Mikään pakko koiran nimeä ei ole adressiin laittaa!