Matkalla dinosaurusten kanssa-DVDstä uusintapainos!

Tämän adressin tarkoituksena on, että FS-Film, joka oli Matkalla dinosaurusten kanssa (Walking With Dinosaurs, 1999) -dvd:n jakelija Suomessa, ottaisi tästä dokumenttisarjasta uuden dvd-painoksen, jossa olisi suomenkielinen selostus.

Suomenkielisen Matkalla dinosaurusten kanssa myytiin loppuun jo 5 vuotta sitten, joistain nettikaupoista löytyy kuitenkin sarjan ruotsinkielinen dvd-versio, jossa ei kuitenkaan ole suomenkielisiä tekstityksiä.

Tästä linkitstä http://www.youtube.com/watch?v=VQbNdWnuitY voit katsoa pätkiä sarjan eri jaksoista.

Tästä linkistä http://www.youtube.com/watch?v=eUdcrYvhJr8 voit katsoa englanninkielisen pätkän sarjan toisesta jaksosta, jossa tutustutaan jurakauden dinosauruksiin.

"Poistunut elokuvayhtiöltä. Ei enää saatavilla."

"Matkalla dinosaurusten kanssa on suurenmoinen kuvakertomus dinosaurusten 160 miljoonaa vuotta kestäneestä aikakaudesta. Klassista luonnonhistoriaa, uusinta tietokonetekniikkaa ja tieteen viimeisimpiä saavutuksia hyväksikäyttäen "Matkalla dinosaurusten kanssa" luo ehdottoman todentuntuisen esihistoriallisen maiseman. Ennennäkemättömän jännittävän ja mielikuvitusta kiihottavan kokonaisuuden, joka herättää vastustamattoman halun tutustua suurten liskojen hallitsemaan maailmaan."

Tästä osoitteesta http://dinosaurukset.webs.com/matkalladinosaurustenkanssa.html löytyy lisää tietoa Matkalla dinosaurusten kanssa-sarjasta ja sen jaksoista.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Rabies voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Pitäisikö seksin myynti kieltää?