Yhteinen todistus: Jumala voi! ūüíô

Yhteinen todistuksemme USKOSTA, että Jumala tahtoo ja voi auttaa Suomea ja suomalaisia kaikessa, myös ulos koronakurimuksesta, jos se on Hänen suunnitelmansa.

Me, tämän adressin allekirjoittaneet USKOMME, että kaikkivaltias, rakastava Jumalamme voi armahtaa Suomen ja meidät suomalaiset, niin koronakurimuksen jatkumiselta kuin muiltakin kurimuksilta, kuten liian matala työllisyysaste, julkistalouden ylivelkaantuminen,  konkurssiaalto, kansalaisten ylivelkaantuminen, päihdeongelmat ja niin edelleen! Ymmärämme myös sen, että synnin kurimus on ihmisen kannalta lopulta pahempi kuin mikään muu vain ajalllinen kurimus! Korona saattaa olla myös tarpeellinen koettelemus ihmiskunnalle - tai mikä lie - mutta Jumala voi auttaa meidät ulos siitä, aikanaan, jos tahtoo. Ja vaikka Jumala sallisi koronakurimuksen jatkuvan, hyväksymme senkin Hänen kädestään, vaikka toki jokainen parhaansa tekee leviämisen estämiseksi ja toivoo koronan loppumista.

Mitä sitten on tervehenkinen USKO?

ūüí• Tervehenkinen usko on turvautumista Jumalan yliluonnolliseen apuun ja¬†johdatukseen ja Raamatun sanomaan!¬† Jumala antaa uskon lahjana!

ūüí• Tervehenkinen usko on my√∂s luomisty√∂ss√§ saatujen luonnollisten voimavarojen tunnistamista ja k√§ytt√∂√§ hyvien p√§√§m√§√§rien saavuttamiseksi.

ūüí• Tervehenkinen usko on sen hyv√§ksymist√§, ett√§ Jumalaa emme voi pakottaa mihink√§√§n, niin hyv√§ kuin pahakin tulee H√§nen sallimuksestaan.

ūüí•Tervehenkinen, l√§himm√§isenrakkauteen ja ymm√§rryksen etsimiseen kiinnittynyt usko ei ole aggressiivista uhoamista tai esimerkiksi tieteen l√§ht√∂kohtaista vastustamista, vaan AIVAN ERITYISLAATUINEN ilmi√∂ns√§, jonka Jumala vaikuttaa ihmisess√§. Voimavara, joka muuttaa ihmisi√§, kansakuntia ja koko maailmaa!

ūüí•Tervehenkinen usko ei my√∂sk√§√§n v√§heksy mit√§√§n vilpitt√∂mi√§ inhimillisi√§ ponnisteluja erilaisten ongelmien ratkaisemiseksi, vaan t√§ydent√§√§ ja insipiroi niit√§. Monet tiedemiehet ovat uskovia!¬†

ūüí•Tervehenkinen usko voi my√∂s kutsua¬† meit√§ parannuksentekoon - olemmeko itse tehneet parhaamme ongelmien ratkaisemiseksi ja etsineet Jumalan tahtoa omassa el√§m√§ss√§mme?¬†

ūüí•Vaikka pelastus on t√§ysin Jumalan lahja (Ef. 2:4-10), niin usko t√§ss√§ ajassa on ns. kuollut ilman uskon vaikuttamia tekoja (Jaak. 2:23). Mit√§√§nh√§n ei tunnetusti tuppaa muuttumaan, ellemme tee jotain sen eteen ūüôā. Nimen laittaminen t√§h√§n adressiin, jos koet niin, on pieni uskon teko!¬†

Toivoisin kovin, ett√§ t√§h√§n yhteiseen todistukseemme tulee v√§hint√§√§n 10 000 nime√§, 31.5.2021 menness√§ ūüôŹūüôŹūüôŹ. Voit auttaa t√§ss√§ tavoitteessa jakamalla rohkeasti linkki√§ somessa, vaikka saisit siit√§ ronskiakin palautetta!

Tätä adressia ei ole tarkoitus luovuttaa kenellekään, vaan se on täällä todistuksena, että edelleen Suomessa on ihmisiä, jotka uskovat Raamatun Jumalaan!  Allekirjoita siis omalla oikealla nimelläsi, kiitos! Jaa eteenpäin ja tälläkin tavoin  voit tunnustaa uskoasi.

Kiitos Sinulle, joka allekirjoitit ja todella kiva jos vielä jakaisit eteenpäinkin!

Kirje heprealaisille 11:6

Ilman uskoa ei kuitenkaan kukaan ole Jumalan mielen mukainen. Sen, joka astuu Jumalan eteen, täytyy uskoa, että Jumala on olemassa ja että hän kerran palkitsee ne, jotka etsivät häntä.

Jaakobin kirje 2:26

Niin kuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin on uskokin kuollut ilman tekoja.

Markuksen evankeliumi 12:30

Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja mielestäsi ja koko voimallasi.'

2. Aikakirja 7: 13-14

Jos min√§ joskus suljen taivaan, niin ett√§ ei tule sadetta, tai jos k√§sken hein√§sirkkojen sy√∂d√§ maan tai l√§het√§n kansani keskuuteen ruton ‚Äď ja jos silloin kansani, jonka olen ottanut omakseni, n√∂yrtyy ja rukoilee, k√§√§ntyy minun puoleeni ja hylk√§√§ pahat tiens√§, niin min√§ kuulen sit√§ taivaaseen, annan sen synnit anteeksi ja teen sen maan j√§lleen terveeksi.

Daniel 3:17-18 FB92

Jumala, jota me palvelemme, pystyy pelastamaan meidät tulisesta uunista, ja hän voi pelastaa meidät myös sinun käsistäsi, kuningas. Ja vaikka niin ei kävisikään, kuningas, saat olla varma siitä, että sinun jumaliasi me emme palvele ja sitä kultaista patsasta, jonka olet pystyttänyt, me emme kumarra.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Perttu Pulkkinen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…