Yhteinen todistus: Jumala voi! 💙

Yhteinen todistuksemme USKOSTA, että Jumala tahtoo ja voi auttaa Suomea ja suomalaisia kaikessa, myös ulos koronakurimuksesta, jos se on Hänen suunnitelmansa.

Me, tämän adressin allekirjoittaneet USKOMME, että kaikkivaltias, rakastava Jumalamme voi armahtaa Suomen ja meidät suomalaiset, niin koronakurimuksen jatkumiselta kuin muiltakin kurimuksilta, kuten liian matala työllisyysaste, julkistalouden ylivelkaantuminen,  konkurssiaalto, kansalaisten ylivelkaantuminen, päihdeongelmat ja niin edelleen! Ymmärämme myös sen, että synnin kurimus on ihmisen kannalta lopulta pahempi kuin mikään muu vain ajalllinen kurimus! Korona saattaa olla myös tarpeellinen koettelemus ihmiskunnalle - tai mikä lie - mutta Jumala voi auttaa meidät ulos siitä, aikanaan, jos tahtoo. Ja vaikka Jumala sallisi koronakurimuksen jatkuvan, hyväksymme senkin Hänen kädestään, vaikka toki jokainen parhaansa tekee leviämisen estämiseksi ja toivoo koronan loppumista.

Mitä sitten on tervehenkinen USKO?

💥 Tervehenkinen usko on turvautumista Jumalan yliluonnolliseen apuun ja johdatukseen ja Raamatun sanomaan!  Jumala antaa uskon lahjana!

💥 Tervehenkinen usko on myös luomistyössä saatujen luonnollisten voimavarojen tunnistamista ja käyttöä hyvien päämäärien saavuttamiseksi.

💥 Tervehenkinen usko on sen hyväksymistä, että Jumalaa emme voi pakottaa mihinkään, niin hyvä kuin pahakin tulee Hänen sallimuksestaan.

💥Tervehenkinen, lähimmäisenrakkauteen ja ymmärryksen etsimiseen kiinnittynyt usko ei ole aggressiivista uhoamista tai esimerkiksi tieteen lähtökohtaista vastustamista, vaan AIVAN ERITYISLAATUINEN ilmiönsä, jonka Jumala vaikuttaa ihmisessä. Voimavara, joka muuttaa ihmisiä, kansakuntia ja koko maailmaa!

💥Tervehenkinen usko ei myöskään väheksy mitään vilpittömiä inhimillisiä ponnisteluja erilaisten ongelmien ratkaisemiseksi, vaan täydentää ja insipiroi niitä. Monet tiedemiehet ovat uskovia!

💥Tervehenkinen usko voi myös kutsua  meitä parannuksentekoon - olemmeko itse tehneet parhaamme ongelmien ratkaisemiseksi ja etsineet Jumalan tahtoa omassa elämässämme?

💥Vaikka pelastus on täysin Jumalan lahja (Ef. 2:4-10), niin usko tässä ajassa on ns. kuollut ilman uskon vaikuttamia tekoja (Jaak. 2:23). Mitäänhän ei tunnetusti tuppaa muuttumaan, ellemme tee jotain sen eteen 🙂. Nimen laittaminen tähän adressiin, jos koet niin, on pieni uskon teko!

Toivoisin kovin, että tähän yhteiseen todistukseemme tulee vähintään 10 000 nimeä, 31.5.2021 mennessä 🙏🙏🙏. Voit auttaa tässä tavoitteessa jakamalla rohkeasti linkkiä somessa, vaikka saisit siitä ronskiakin palautetta!

Tätä adressia ei ole tarkoitus luovuttaa kenellekään, vaan se on täällä todistuksena, että edelleen Suomessa on ihmisiä, jotka uskovat Raamatun Jumalaan!  Allekirjoita siis omalla oikealla nimelläsi, kiitos! Jaa eteenpäin ja tälläkin tavoin  voit tunnustaa uskoasi.

Kiitos Sinulle, joka allekirjoitit ja todella kiva jos vielä jakaisit eteenpäinkin!

Kirje heprealaisille 11:6

Ilman uskoa ei kuitenkaan kukaan ole Jumalan mielen mukainen. Sen, joka astuu Jumalan eteen, täytyy uskoa, että Jumala on olemassa ja että hän kerran palkitsee ne, jotka etsivät häntä.

Jaakobin kirje 2:26

Niin kuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin on uskokin kuollut ilman tekoja.

Markuksen evankeliumi 12:30

Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja mielestäsi ja koko voimallasi.'

2. Aikakirja 7: 13-14

Jos minä joskus suljen taivaan, niin että ei tule sadetta, tai jos käsken heinäsirkkojen syödä maan tai lähetän kansani keskuuteen ruton – ja jos silloin kansani, jonka olen ottanut omakseni, nöyrtyy ja rukoilee, kääntyy minun puoleeni ja hylkää pahat tiensä, niin minä kuulen sitä taivaaseen, annan sen synnit anteeksi ja teen sen maan jälleen terveeksi.

Daniel 3:17-18 FB92

Jumala, jota me palvelemme, pystyy pelastamaan meidät tulisesta uunista, ja hän voi pelastaa meidät myös sinun käsistäsi, kuningas. Ja vaikka niin ei kävisikään, kuningas, saat olla varma siitä, että sinun jumaliasi me emme palvele ja sitä kultaista patsasta, jonka olet pystyttänyt, me emme kumarra.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Perttu Pulkkinen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…