Me yrittäjät

Valtiovalta ilmoitti eilen 19.3.2020

erilaisista tukipäätöksistä eri muodoissa yhteensä

15 miljadia euroa .

Sanna Marin korosti myös että ketään ei jätetä.

Oikeus työttömyyspäivä rahaan tulee myös yksinyrittäjille ja freelancerille, toistaiseksi ja yritysmuodoista riippumatta.työttömyyspäivä raha tulee luultavasti olemaan noin 750 euroa kuukaudessa keskimäärin  per hlö .

Me  joilla on liike - työtila vuokra keskimäärin
800 - 20000 e kuukaudessa + muut kiinteät kulut ja asiakkaita ei ole. 750 e ei todellakaan riitä. Nyt viimeistään on tullut selväksi ettemme olleetkaan rikkaita . Rahat ovat loppuneet monelta jo parissa viikossa.

Olemme kantaneet rahaa vuosikymmeniä eri luukuille Juuri mitään emme ole koskaan itse saaneet .

Monella on ollut hätä ainakin jossain yrittämisen vaiheessa . Neuvo on ollut lopeta ensin yritys kokonaan, sitten voit mennä luukulle.

Tämä käytäntö on ollut vuosikymmeniä .

Laina ei ole tuki, se pitää maksaa takaisin ja tämän kaiken jälkeen se tulee olemaan tosi vaikeaa kun rahat ovat nyt jo loppu monelta yrittäjältä.
Oikeus työttömyyspäivärahaan pitää olla jatkossa pysyvä ratkaisu myös yrittäjille . Tämä on vaatimus ja sen pitää saada lainvoima.

rahallista tukea jossain muodossa pitää saada myös kiinteisiin kuluihin akuutissa kriisitilanteessa .

Sitä ovat saaneet suuryritykset jo pitkän aikaa eri muodoissaan ja ilman lainaa .

Meitä yrittäjiä on noin 286000 joista  pieniä yrityksiä noin 93 %.

Tämä  on nyt tärkeää tarvitsemme yhteisen liitoutuman nyt kun meillä on näköjään tulossa kaikkein vaikeinta .

Samoin meidän pienten yritysten palkansaajat ja toiminimet ym,  tämä on myös teidän etunne että yritys pysyisi pystyssä . Tukekaa meitä nyt , meille ei ole luvattu muuta kun lainaa. Se pitää maksaa takaisin, mutta tämän jälkeen rahaa on uskoisin vasta noin 10 vuoden päästä, tosi sitäkään ei nyt tiedä.

Toinen vaatimus, yritys ja liiketoiminta oppia myös toisen asteen ja lukioiden koulutusohjelmaan.

yrittäjä 40 vuoden kokemuksella

Tepa Imppola

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Tepa Imppola voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…