Megaforce 1Litra ja Guarana.

Megaforce energiajuomia pitäisi alkamaan valmistamaan yhden litran tölkeissä tai pulloissa. Nykyiset mallit suomessa ovat 50cl normaali ja 50cl sugarfree eli sokeriton. Ulkomailta pystyy ostamaan 25cl Normaaleita ja 25cl Guarana versiota. 50cl Megaforcella ei valvota yötä. Tuotetta pitäisiä juoda vähintään kaksi putkeen että pysyy virkeänä. Litran tuote voisi maksaa noin 1.5€ S-marketissa ja Prismassa. 1.80€ Alepassa. Megaforce voisi myös tuoda guarana version suomen puolelle ja alkaa valmistamaan sitä 50cl muodossa. Myös uusia variaatioita voitaisiin luoda kuten "Extra Caffeine" jossa olisi kolme kertaa enemmän kofeinia ja myös maksaisi enemmän.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Surullinen Jonne voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö Suomen myöntää Edward Snowdenille turvapaikka?