Mopo-suora Kokkolaan

Pyydämme Kokkolan kaupunkia rakentamaan kokkolan nuorisolle mopo-suoraa, jossa voi laillisesti harjoittaa ajamista, keulimista ja stunttaamista mopoilla. Suoralla tulisi olla myös koppi tai jokin muu, jossa voisi lämmitrllä/olla sateelta suojassa. Lukuisissa Facebook-ilmoituksissa puskaradiossa ja muissa some kanavissa, on huomattu kärjistyvää mielipahaa. On myös aiheutunut uhkatilanteita kaupungilla aikuisten puolelta esim uhkailu ja päälle käyminen.

Mopoilu on monen nuoren harrastus, se kasvattaa sosiaalista verkostoitumista, auttaa fyysisen kunnon kehittämistä sekä edesauttaa henkistä hyvinvointia.

Jatkuva uhkailu ja häiriköstä syyttäminen aiheuttaa turhia ristiriita tilanteita, epäluottamusta virkavaltaa  kohtaan ja pahaa mieltä nuorille.

Tällä hetkellä mopo nuorilla ei ole paikkaa missä harrastaa ja viettää aikaa mopojen parissa.

Tämän vuoksi me nuoret, vanhempiemme tuella, pyydämme perustamaan paikan missä mopoilu on sallittua. Olemme lähes varmoja siitä, että tämä helpottaisi myös virkavallan työtaakkaa.

Kokkolassa on harrastepaikat jo crossi-harrastajille, jalkapalloilijoille ym, mutta meiltä puuttuu paikka. Olemmehan yhdenvertaisia muiden kanssa?

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Johanna Saarela voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…