Big Brother ohjelman puhelin äänestys
Big brother ohjelman suorissa lähetyksissä näytettävä äänestys tilanne on selvästi pelkkää kusetusta. Äänestys tilanne muuttuu koko ajan ja esinm sunnuntai kaikissa paikoissa oli äänestyksiä ja niiden mukaan asukas Toni lähtisi ylivoimaisesti talosta ulos. Mutta kun lähetys alkoi niin oli asukas Sami lähdössä noin 9prosentin erolla. Koko lähetyksen ajan hoettiin kun tilanne kapeni ja lopuksi Tonin oli lähdössä ja vasta sitten alkoi Tonikin saamaan ääniä ja sen jälkeen tilanne muuttui kokoajan.Tuntuu vaan täydeltä kusetukselta koko homma ei kannata tuhlata puhelin laskuja tuollaiseen rahastukseen. Kuntätä kirjoitettiin ei vielä tiennyt kumpi lähti.
mmmmm kkkk
Ota yhteyttä adressin tekijään
Ota yhteyttä adressin tekijään
Tämän verkkosivuston ylläpitäjän ilmoitusOlemme sulkeneet tämän adressin ja poistaneet allekirjoittajien henkilötiedot.Euroopan unionin yleiset tietosuoja-asetukset (GDPR) vaativat asianmukaisen syyn henkilökohtaisten tietojen tallentamiselle sekä vaativat, että tietoja säilytetään niin lyhyen aikaa kuin suinkin on mahdollista. |