Vaadimme nimettömät lastensuojeluilmoitukset pois käytöstä.

Säästetään äitejä, isejä sekä lapsia, kuntien ja veronmaksajien rahoista puhumattakaan.  Lasten kasvattaminen ja hoitaminen käy työstä, niin henkisesti kuin fyysisesti. Lastensuojelulle sekä perheille teetetyt, nimettöminä lastensuojeluilmoituksina tehdyt ilmoitukset voivat pahimmillaan toimia työkaluna hurjaan ja jatkuvaan kiusantekoon. Tässä kiusanteossa tuntuu olevan virkavalta sekä viranomaiset täysin avuttomia, neuvottomia ja kädettömiä auttamaan kiusattua. Jokainen ilmoitus on otettava tosissaan ja ryhdyttävä toimiin. Tällaiset turhat  työtunnit sekä turhat todistelut ovat henkisesti hyvinkin raskaita perheille. Täysin tarpeetonta pahaa mieltä, kunnianloukkauksia, kuluttavaa virastoissa sekä terveysvirastoissa juoksemista ym. tarpeetonta pahaa saadaan aikaan pelkällä puhelinsoitolla. Ilmoittajat on saatava vastuuseen. Perättömiä syytöksiä vastaan on saatava ilmoittajan nimi tietoon ja oikeuden eteen jos niikseen. On pöyristyttävää ettei kukaan pysty tällaisissa tilanteissa auttamaan mutta jokainen pystyy nimettömänä sormellaan osoittamaan ja ihan tahallisesti kiusaamaan pitkiäkin ajanjaksoja. Rikosilmoitusten käsittelyissä kestää! Kuka suojaa tällaisia perheitä nyt!? Keinoja kuitenkin on oltava jotta tasapaino ja kohtuus, inhimillisyys säilyy. Lastensuojelun viranomaisille on saatava työkaluja laittaa rajat tällaisille nimettömille ilmoituksille jos ja kun kokevat ilmoitusten olevan perättömiä ja asiaankuulumattomia. Tällä hetkellä lastensuojeluviranomaiset ovat voimattomia tällaista kiusantekoa kohdatessaan. Heidän on PAKKO toimia.

Ei kenenkään kuulu olla 'systeemin uhri'. Ei lapsien, eikä vanhempien.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Sanni Rytsy voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…