Nopeusrajoituksista tai ainakin ylinopeuksien sakottamisesta on luovuttava

1970-luvun puoliväliin saakka Suomessa saatiin ajaa ilman nopeusrajoituksia. Sen jälkeen rajoituksia on tullut ja niitä on vuosittain alennettu. Kuitenkin valtaosa autoilijoista ei rajoituksia noudata, löytyy satoja kortittomia kaahareita joiden taloudellinen tilanne ei tuota verorahoja poliisien kulujen kattamiseksi nopeusvalvonnan osalta. Olisikin korkea aika yhteiskunnan katsoa mallia Saksasta, jossa on edelleen avointen nopeusrajoitusten osuuksia, joilla ei kuitenkaan onnettomuuksia satu samaa määrää prosenttuaalusesti kuin Helsingin kehäteillä. Voidaan siis osoittaa, ettei nopeuksien vapauttaminen enää 2020- luvulla ole yhtä vaarallista kuin 1970- luvulla.

Vaatimuksena on siis nopeusrajoituksien vapauttaminen.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Reino Mansikka voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…