Nuoriso-, harraste- ja ajanviettotiloja Huhtasuolle

Huhtasuon asukasyhdistys ry on ollut pitkään huolissaan malatan kynnyksen nuoriso-, harraste- ja ajaviettotilojen puutteesta Huhtasuon asuinalueella. Huhtasuon kirkon suljettua ovensa kohtuuhintaisten/ilmaisten harrastetilojen puute on alueella akuutti. Alueella on paljon pienituloisia perheitä, joille urheiluseurojen kalliit kausimaksut voivat olla kynnys harrastamiselle. Lisäksi alueelta puuttuu paikka, jossa voi viettää aikaa kavereiden kanssa myös viikonloppuisin. Adressi luovutetaan VRP:n toimitusjohtajalle, Ville Marjakoskelle maaliskuun lopulla.

Me allekirjoittaneet vaadimme, että VRP varaa omistamastaan entisestä Kangasvuoren sairaalarakennuksesta nuoriso-, harraste- ja ajaviettotilat.

IMG_20150615_142127.jpg

Huhtasuon asukasyhdistys ry    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Huhtasuon asukasyhdistys ry voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko lakko-oikeutta rajoittaa?