Orjatyövoima takaisin !

Olen vahvasti sitä mieltä, että orjatyövoima pitäisi sallia. Orjuutettavan ihonvärillä, kielellä, tai kansalaisuudella ei tietenkään saa olla väliä, sillä kyse ei ole rasismista, vaan kaiken minkä pystyy pitäisi saada orjuuttaa laillisesti.

Syyt tälle ovat hyvin yksinkertaiset. Ensinnäkin on ihan luonnollista, että heikommat palvelevat vahvempia, ja vahvemmat sekä ovelammat selviytyvät (ihmisten orjuuttamiseksi alykkäät voivat esim. rakentaa erilaisia ansoja saadakseen muita kiinni jos fyysinen voima ei riitä. Ansojen rakentelu on sitäpaitsi hauskaa, ja kehittää pulmien ratkaisukykyä).

Myöskin ilmastonmuutos ja maapallon populaatio saataisiin näin kuriin, kun orjilta kiellettäisiin autoilu sekä seksin harrastaminen.

Allekirjoita siis adressi jolla on vain positiivisia vaikutuksia, jos se saa tarpeeksi ääniä lähetän sen eduskunnalle ym. !

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Thuran Dan voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko turpeen energiakäyttöä vähentää ilmaston lämpenemisen hillitsemiseksi?