Oulainen - Kalajoki tien perusparannus ja tienhoidon parantaminen

Oulainen – Kalajoki tie on ollut tämän talven aivan säädyttömän huonossa kunnossa. Useita onnettomuuksia, tieltä suistumisia on jo tapahtunut. Vakavampiakin onnettomuuksia on sattunut, mm. päälleajoja- nämä monen tekijän summina. En tiedä mistä tuon sortin tienpito johtuu, mutta tie on HENGENVAARALLISEN huonossa kunnossa, eikä se johdu pelkästään lumisateesta. Se on sitä kelillä kuin kelillä.

80 km / h on aivan liikaa tuolle tieosuudelle.
Kaikista huonoimmassa kunnossa on Merijärvi-Kalajoki tieosuus.

Mutkainen, monttuinen, urainen auraamaton ja arvaamaton. Yksi tapaus parin viikon takaa; auto metsään suoralla tieosuudella. Paloautollakin oli tiukka paikka pysyä tiellä.

Tälle tielle tulisi tehdä täysi perusparannus, oikoa mutkia ja pohjustaa tie uudelleen. Tien leventäminenkään ei olisi poissuljettu asia.
tieurat_merijärvi.jpg
Kuolonuhreilta on tiettävästi vältytty tämän talven aikana, mutta tuuria ei voi jatkua loputtomiin.

Vaadimme Merijärvi-Kalajoki tieosuuden täydellistä parannusta sekä Merijärvi-Oulainen tieosuuden huomattavasti parempaa kunnossapitoa.

Adressiin kerätään nimiä maaliskuun loppuun saakka jonka jälkeen se toimitetaan asiankuuluvalle vastuuhenkilölle.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Mikko Oja voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Kannatatko ydinvoiman lisärakentamista?