Paikallisliikenneyhteyksiä lisättävä välillä Kuopio-Suonenjoki-Rautalampi

Vetoamme paikallisliikennöitsijöihin yhteysvuorojen lisäämiseksi Kuopion ja Suonenjoki-Rautalampi välille. Tällä hetkellä Kuopiosta lähtee viimeinen juna Suonenjoelle kello 17.12 ja viimeinen bussi 17.20. Kuopiossa käy paljon töissäkäyviä ja opiskelijoita. Nykytilanne vaikeuttaa kaupungissa asiointia ja edellyttää runsasta yksityisautoilua. Tilannetta helpottaisi edes yksi bussivuoro myöhempään ilta-aikaan, lisäksi esimerkiksi viikonlopun myöhäis illoille olisi saatava yhteys joka palvelisi esimerkiksi kulttuuritapahtumissa kävijöitä. Tällä adressilla haluamme myös kartoittaa mahdollisia matkustaja määriä ja edesauttaa neuvotteluja kyseisten liikennevuorojen elvyttämiseksi jo alalla toimivien liikennöitsijöiden tai uusien kanssa.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Jouni Kurki voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko taiteilijoita kouluttaa nykyistä vähemmän?