"Paskalaki" boikottiin

Suomen eduskunta on säätänyt ns. paskalain, jolla määrätään kiinteistöt hankkimaan uudet viemärijärjestelmät, jotka eivät toimi, tulevat erittäin kalliiksi, eivät tuota haluttua tulosta ja ovat suurimmalla osalla kiinteistöjä tarpeettomia. Me allekirjoittaneet olemme sitä mieltä, että ns. paskalaki on kumottava ja asukkaiden itsensä on saatava päättää millaista järjestelmää käyttää jos saastuttaminen ylittää normit. Normit on saatava myös yhtäpitäväksi ja ympäristöolosuhteet huomioiviksi, eikä niitä voi määrätä mielivaltaisesti ja sattumanvaraisesti. Paskalaki on kumottava ja rakentaminen boikottiin.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Hemmo Koskiniemi voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tulisiko lääkäreitä kouluttaa enemmän?