Pedofiileille Kastraatio SUOMEEN!

Pedofiileilyyn tarvii saada EHDOTON  stoppi, nykyinen laki ei ole rangaistuksena todellakaan tarpeeksi laaja, ja kattava rikoksen pahuuden ja nöyryytykseen joutuneen uhrin näkökulmasta. Nykyinen laki, puoltaa pedofiilia ja siitä saa kuvan että, se on jotenkin jopa hyväksyttävää toimintaa Suomessa. Laissa pitäisi ottaa paremmin huomioon pedofiilin uhriksi joutunut henkilö. Korvausvaatimukset pitäisi nostaa kattoon, pedofiilit saataisiin huomattavasti paremmin kuriin ,pakollisella kastraatiolla.

Pakollisella kastraatiolla tarkoitaen sitä, että kun rikoksentekijä tuomitaan kyseisestä rikoksesta. Kastraatio suoritettaisiin, välittömästi tuomion saatua.

Lisäksi tuomioon lisättäisiin, vähitään 10-vuoden EHDOTON vankeusrangaistus.

Uhrille maksettava korvausvaatimus olisi, vähimmäis määrältään 50.000euroa, rikoksen raakudesta riippuen.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Nadja Rantala voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Luotatko nykyhallituksen kykyyn ratkaista maan talousongelmat?