Pelastakaa Pyynikin Aikamatkat ja Koko kylän piha

Tampereen vanhan kulkutautisairaalan tontilla on pilotoitu onnistuneesti vuodesta 2009 avointa kulttuuripihaa kaikkien kaupunkilaisten käyttöön kansalaisaloitteellisella toiminnalla. Toivon että toimintaa jatketaan tässä kohteessa kaupungin tukemana kunnes uudisrakentaminen alkaa. Tontille on luotu Pyynikin Aikamatkojen toimesta yhteisöllinen kaupunkitila "Koko kylän piha - Our Garden", joka yhdistää kotipihan ja kaupunkipuiston.

Koko Kylän piha on kansainvälisesti erittäin onnistunut yhteisötaideprojekti, joka tulisi mallintaa ja käyttää suunnannäyttäjänä muille vastaaville kohteille sekä Tampereella että kansallisesti.

Pyynikin Aikamatkat - kunnianosoitus leikille

Toivon että Tampereen kaupunki lisää osallistavan taidetoiminnan mahdollisuuksia luovuttamalla maksutta omistamansa tyhjänä tai tyhjenemässä olevan maa-alueen Kulkutautisairaalan kiinteistössä, sekä Pyynikin Aikamatkojen käyttämän osan pesularakennuksesta yhteisötaiteilijiden ja kulttuuriyhdistysten käyttöön. Alueella ja kiinteistöissä tulee järjestää kaikille avointa ja ilmaista taide- ja kansalaistoimintaa.

Taidepihalla -yhteisötaideprojektin esittely

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Mika Pettissalo voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…