Pelastetaan Nastolan Nastopolin lukio

Lukion säilyminen itäisessä Lahdessa on yksi tärkeimmistä valtuuston päätöksistä, jolla voidaan vaikuttaa Nastolan elinvoimaisuuteen ja nastolalaisten nuorten tasa-arvon säilymiseen. Lukion oppilasmäärää ei pidetä riittävinä. Voidaksemme vaikuttaa lukion houkuttavuuden lisääntymiseen, vaadimme, että lukio saa nyt jatkoaikaa  vuoden 2023 loppuun.  Näin olisi mahdollisuus suunnitella toimenpiteitä, joilla oppilasmäärät saadaan kasvuun. Lopettamispäätösehdotus tuli kohtuuttoman lyhyellä varoitusajalla. Nastopolin lukio on tarjonnut lahtelaisille nuorille tasokkaat opiskelumahdollisuudet poikkeuksellisen hyvässä ilmapiirissä. Lukion lopettamisesta koituvat ns säästöt satavat suoraan keskustan koulujen laariin. On kohtuutonta viedä kaupunginosasta tärkeä elinvoimaisuuden perusta. Jatkoajalla voimme osoittaa että satsaus Nastolan lukioon kantaa hedelmää koko Lahden kaupungille. Toimitamme adressin päättäjille ennen joukukuun kokousta, jossa päätös tehdään.

Allekirjoita tämä adressi

TAI

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista sivustollamme. Adressin tekijä näkee kaikki antamasi tiedot.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tulisiko kouluissa olla viikoittainen kasvisruokapäivä?