Perustoimeentuloturvaksi 1200 euroa

Erittäin moni ihminen elää 485 euron kuukausituella josta pitäisi maksaa ruoka, netti, puhelin, vaatteet. Monet sosiaalityöntekijät eivät edes auta kun kerran vuodessa vaatteiden ja silmälasien kanssa, no sitten kun hajoaa vaatteet yks kaks eikä ole varaa edes maksaa vakuutusta, et saa mitään sossusta koska saat vain kerran vuodessa. Aivan naurettavaa, siksi ylipäätään haluamme perustaa adressin jotta hyvinvointi Suomessa parantuisi koska mekin maksamme veroja kallistuneesta ruuasta ja apteekin antimet, koska kela korvaa vasta kun olet vuodessa tuhlannut 599 euroa omia pieniä rahojasi lääkkeisiin ja tämä homma alkaa taas vuoden vaihteessa alusta. Moni ihminen ei saa sosiaalityöntekijältä edes maksusitoumusta apteekkiin, mikä on oikeasti aivan naurettavaa ja ikävää hakijan kannalta.

Kuten eräs henkilö Facebookissa mainitsi:

''Hyvä kun kävi työhaastattelussa, niin palkka perustuu vain provisioon ei minkäänlaista pohjapalkkaa, jos et päivän aikana tienaa niin et saa mitään sossusta tai kelasta koska olet ollut ''töissä'' ja ei saanut myyntitulosta. Hitusen p****estä tämä Suomen yhteiskunta näissä palkoituksissa.''

Vaadimme perustoimeentuloturvaksi 1200 euroa.