Porvoon matkahuollon/linja-autoaseman palvelut säilytettävä

Esitämme huolemme Matkahuollon palvelujen säilymisen puolesta. Porvoon Matkahuollon henkilökunta sai yt-ilmoituksen tämän vuoden tammikuussa. heille kerrottiin, että asemapalveluja tullaan supistamaan, koska liiketoiminta on tappiollista. Asema tullaan muuttaman yrittäjävetoiseksi asiamiespisteeksi.

Matkahuolto oy:n tiedotteen mukaan bussilippujen myynti on yltänyt ennätyslukemiin viime vuonna. Myynti kasvoi 68 prosenttia edelliseen vuoteen verrattuna. Kasvu on jatkunut myös tammikuussa.

Porvoo on Itäsen Uudenmaan maakuntakeskus ja vilkkain risteyspaikka. Matkailijoita on vuosittain tuhansia. Palvelujen heikentyessä häviää osa Porvoon vetovoimaisuudesta ja asiakaspalveluista. Liity joukkoomme puolustamaan matkailupalvelujen säilymistä keskeisellä paikalla Porvoon keskustassa.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että - voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö kansanedustajien palkkaa nostaa?