Asiamiesposti Skanssiin

postiskanssiin.jpg

Me allekirjoittaneet Turun Skanssin lähialueen asukkaat kannatamme uuden asiamiespostin avaamista. Luonteva paikka olisi kauppakeskus Skanssissa.

Tällä hetkellä alueen lähipostiksi on määritetty R-kioski Varissuo. Julkinen liikenne kulkee Skanssin ja Huhkolan alueelta Varissuolle verrattain harvoin, mikä vaikeuttaa ja hidastaa postipakettien noutamista.

Koronakevät 2020 on tuonut Postille ennakoitua selvästi suuremman pakettimäärän toimitettavaksi. Tämän vuoksi kaikki alueen SmartPost-automaatit ovat jatkuvasti täynnä ja suuri osa paketeista ohjautuu Varissuolle noudettavaksi. Tilanne on toki poikkeuksellinen, mutta sekä verkkokaupan jatkuvan kasvun että Skanssin kaupunginosan kehittymisen myötä uskomme, että Skanssin asiamiespostille riittäisi käyttäjiä myös jatkossa.

Hyödyt alueen asukkaille ja Postille:
Asiamiesposti Skanssissa helpottaisi alueen SmartPost-automaattien sekä R-kioski Varissuon pakettilähetysten kuormaa. Asiakkaat pystyisivät noutamaan lähetyksensä nopeammin ja läheltä niitä palveluja, joita muutenkin tulee arjessa käytettyä. Myös silloin, jos käytettävissä ei ole autoa, onnistuisi pakettien nouto sujuvasti.

Hyödyt kauppakeskus Skanssille ja asuinalueelle:
Asiamiesposti vahvistaisi Skanssin asemaa alueellisena, palvelevana keskuksena ja siten hyvänä asuinalueena, sekä houkuttelisi asiakkaita käyttämään muitakin kauppakeskuksen palveluja.

Tämä adressi on tarkoitus toimittaa Postille ja kauppakeskus Skanssille viimeistään kesän 2020 aikana.

Skanssin lähialueen asukkaat    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Skanssin lähialueen asukkaat voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…