Pulkkareitit turvattava hiekoitukselta

Vaadin että pulkka ihmisille jätetään pieni n. 40cm kaistale hiekoittamatta talvella. Sisääntulo aukot voi jatkossakin hiekoittaa.

Elämme Pohjolassa, pitkän talven ja lumen maassa.  On erittäin todennäköistä että ihmiset haluavat kulkea pulkalla kouluihin, päiväkoteihin ja töihin.  Osa kulkisi potkukelkalla jos tämä olisi teiden puolesta mahdollista.

Joka talvi tätä iloa kestää sen yhden aamun, ennen kuin hiekoitusautot tulevat.

Kirjoitin tästä kaupungille ja vastauksena sain että on heidän vastuulla jos ihminen liukastuu. Voisiko myös tätä asetusta muuttaa niin että se ei ole kaupungin eikä kenenkään vastuulla. Myös pulkkaihmiset vaatii heille oikeuksia. Pyydämme vain pientä kaistaletta jommasta kummasta reunasta. Kävelijöille suurin alue on hiekoitettuna.

On suorastaan epäeettistä ettei näin ole luonnollisesti että ihmiset saisi kulkea pulkalla talvella Suomessa,  joulupukin maassa.

Toivon suuresti, sydämmeni pohjasta että tämä muuttuisi. Se korjaa myös masentuneita mieliä, pulkka on Suomalaisten kulkuneuvo sekä ilo.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Heloisa Korkala voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…