Rauha Pyhtään lentopaikan kehittämiselle!

Pyhtään lentopaikka on valtava mahdollisuus Pyhtään kehittämiselle. Pyhtää ja Pyhtään Kirkonkylä tarvitsee investointeja ja kehitystä, jotta alueelle saadaan elämää. Kukaan meistä ei halua olla se viimeinen, joka sammuttaa valot.

Me allekirjoittaneet haluamme ilmaista tahtomme, että lentopaikkaa pitää saada kehittää rauhassa ilman tahallista häirintää aiheettomien valitusten muodossa.

Kiusanteko ja jarruttaminen ei palvele ketään.

Redstone Aeron kuvaus kentästä:

”Rakenteilla on yleisilmailukenttä. Kenttä palvelee ammatillista yleisilmailua ja tarjoaa tukikohdan toimialalle sekä yksityisille lentokoneen omistajille. Redstonen kiitotien ensimmäinen osa on päällystetty. Kiitotietä jatketaan 1600 metrin pituuteen, lisätään valot ja satelliittipohjaiset mittarilähestymiset. Osana kentän toimintaa on tulevaisuuden ilmailun tuotekehitys- ja testikeskus.
Kenttäaluetta kaavoitetaan parhaillaan. Alueelle syntyy monipuolista lentokenttään tukeutuvaa toimintaa.”

Adressi on täysin epäpoliittinen ja ilmaisee allekirjoittaneiden kuntalaisten yleistä tahtoa lentopaikkahankkeen häiriöttömän kehittämisen puolesta.

Adressi luovutetaan Pyhtään kunnalle.