Rauhan Tervehdys-lehti Kempeleen seurakuntalaisten koteihin!

Kempeleen seurakunta , kirkkoherra, kirkkovaltuusto ja -neuvosto

Me allekirjoittaneet esitämme, että Kempeleen seurakunta alkaa tilaamaan Rauhan Tervehdys-lehteä seurakuntalaisten koteihin.

Srk voisi järjestää kyselyn, että kuka lehden haluaa niin ei tulisi turhia tilauksia. Kaikkihan ei halua ottaa lehteä vastaan.

Uskomme , että lehden tilaus haluaville tulee seurakunnalle edullisemmaksi kuin nyt kahdessa lehdessä ilmoittaminen. Rantalakeus lehti on vielä tammikuu-23 muuttunut maksulliseksi tilaajille ja Forum lehden mainosten mukana jakaminen ei aina onnistu.

Jäävät niin lehti kuin mainoksetkin tulematta.

Rauhan Tervehdys lehti tilattuna tulisi määräpäivänä postin mukana ja seurakuntalaiset saisivat ajoissa tiedon tapahtumista ja voisivat näin ollen osallistua.

Tärkein syy miksi haluamme lehden on sen hengellinen puoli. Monellakaan meistä ei tule mitään hengellistä lehteä ja Rauhan tervehdys lehti ravitsisi myös sielujamme hartauskirjoituksillaan ja samalla näkisimme mitä tapahtuu meidän ja muiden seurakunnissa. Moni vanhempi ihminen on tavatessa kertonut kuinka tärkeää olisi saada lehti.

Huolenamme on myös suuri kirkosta eroaminen. Vuonna 2022 erosi 208 henkilöä ja kunnan väestöstä ei 4500- 5000 henkilöä kuulu kirkoon.

Kaikilla ei ole tietokonetta ja nettiä käytössä vaan luottavat luettavaan paperilehteen.

Vetoamme Teihin , arvoisat päättäjät että palauttaisitte Rauhan Tervehdys lehden takaisin.

Kempele 5.1.2023

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Sanna Kouva voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…