Rauman Lasten- ja nuortenpoliklinikkaa EI SAA LOPETTAA / SIIRTÄÄ PORIIN

Rauman kaupungin säästöpaketin yhtenä osana lopettamisuhan alla on loistavasti toiminut lasten- ja nuortenpoliklinikka. Tätä palvelua EI SAA SIIRTÄÄ PORIIN. Palvelun siirtäminen Poriin vaikeuttaa huomattavasti raumalaisten lapsiperheiden elämää. Nykyinen omalääkäri ja hoitaja systeemi on toiminut moitteettomasti ja hoidon jatkuvuus on ollut taattua. Siirtämällä palvelu Poriin heikentyy raumalaisten lasten ja nuorten monien sairauksien mm. allergioiden, astman ja diabeteksen hoito. Kirjoitathan tämän adressin, jotta saisimme pitää lasten-ja nuortenpoliklinikan, sekä sen asiantuntevan henkilökunnan Raumalla. Näin voidaan taata raumalaisille lapsille ja nuorille paras mahdollinen hoito.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Satu Päivinen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö rikkaita verottaa nykyistä enemmän?