Rauman Englanninkielisen lastentarhan esikoulun säilyttämisen puolesta

Tämän hetken ”Vahva ja vakaa Rauma” -talousohjelma 2019-2022 on aikeissa lopettaa yksityisen esiopetuksen tukemisen Rauman kaupungissa – pois lukien yksityisen pikkunorssin esiopetuksen. Mielestämme tällainen päätös rajoittaisi merkittävästi vanhempien valinnan vapautta oman lapsensa esiopetuspaikkaa valitessaan. Kysyntää Englanninkielisen lastentarhan esiopetukselle on runsaasti. Viime vuonna hakijoita oli yhteensä 37, joista vain 12 sai esiopetuspaikan.

Enkkutarhan maine erinomaisena esikoulun tarjoajana on kasvanut 35 vuoden toiminnan aikana eikä syyttä. Mielestämme Enkkutarhan esikoulu tarjoaa kävijöilleen upeat eväät tulevalle koulumatkalle sekä pidemmälle tulevaisuuteen. Näihin asioihin kuuluu muun muassa kansainvälisyys, rohkeus puhua englantia sekä hyvä itsetunto. Enkkutarhassa kaikki ovat yksilöitä ja tuntevat kuuluvansa joukkoon, vaikka monilla lapsilla on hyvin kansainväliset juuret.

Toivoisimme, että Rauman kaupunki näkisi Englantilaisen lastentarhan tukemisen sijoituksena tulevaisuuteen matkalla Vahvaksi ja Vakaaksi -sekä toivottavasti kansainväliseksi – Raumaksi.

Kutsumme kaikki meitä tukevat sekä Rauman Englanninkielisen lastentarhan esikouluopetuksen säilymistä puoltavat allekirjoittamaan tämän adressin tulevien esikoululaisten ja heidän perheidensä puolesta.

HUOM! Muista vahvistaa allekirjoituksesi saamasi sähköpostiviestin kautta, muutoin allekirjoitustasi ei hyväksytä.

Huolestuneet vanhemmat

Heli Virta, Rauman Rauman Englanninkielisen Lastentarhan johtokunnan jäsen    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Heli Virta, Rauman Rauman Englanninkielisen Lastentarhan johtokunnan jäsen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…