Rinteen olisi kuultava kansan ääntä

Antti Rinteen olisi hyvä kuunnella kansan ääntä. Suomen kansa ilmaisi äänestämällä vaaleissa mielipiteensä, millaisen muutoksen se haluaa. Äänestäjät äänestivät puolueita, jotka olisivat Suomen tulevaisuudelle parhaat mahdolliset. Suomen talouden, sananvapauden ja turvallisuuden kannalta parhaat vaihtoehdot.

Nyt nämä eniten ääniä saaneet puolueet Rinne on päättänyt siirtää oppositoon. Keskusta hävisi vaalit, koska kansa ilmaisi mielipiteensä sen harjoittamaan politiikkaan. Keskusta kuuluu ilman muuta oppositioon, on suuri virhe nostaa Keskusta jalustalle, jonne se ei kuulu.

Nyt vaikutta siltä, että Rinne toimii itsevaltiaan tavoin. Valta kuuluu edelleen kansalle ja kansa ei hyväksy hallitusta, jossa keskusta on mukana. Tämä vasemmistolaisin hallitus suunnitelma on naurettava. Missään Euroopan maassa ei ole vasemmisto pohjaista hallitusta.

Rinne vaarentaa Suomen lopullisen itsenäisyyden ja itsemääräämisoikeuden. Talouden hän myös tuhoaa, vihreiden hörhöjen kera. Tätä hullua suunnitelmaa ei saa toteuttaa. Joten kerätään äärimmäisen suuri määrä nimiä toimitettavaksi Rinteelle ja kenties jollekin oikeusasteelle ehkä myös presidentille.

Mirja Kupiainen / mirja.kupiainen1    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Mirja Kupiainen / mirja.kupiainen1 voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…