S-Pankin korteille Apple Pay tuki

S-Pankin korteilla pitäisi olla Apple Pay tuki. Apple Pay on turvallinen, erittäin nopea, helppoaikainen ja nykyaikainen maksutapa, joka toimii NFC tekniikalla. Se mahdollistaa kaupoissa älypuhelimella maksamisen. Apple Pay löytyy monista Applen älypuhelimista. Lisätietoja Apple Paysta heidän virallisilla sivustoillaan https://www.apple.com/fi/apple-pay/.

Kaupat eivät tarvitse minkäänlaisia erityisiä toiminpiteitä, kunhan heillä on kortinlukijoissa lähimaksuominaisuus.

Miksi kantaa mukanaan kauppareissulla älypuhelinta ja pankkikorttia. Miksi ei voisi vain yhdistää molemmat yhteen, ja maksaa pelkällä älypuhelimella. Tähän on jo valmis, sekä muualla maailmassa toimivaksi todettu ratkaisu; Apple Pay. Nordea-pankki tukee jo Apple Payta.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Mietteliäs voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tulisiko eläkeikää nostaa?