Säilytetään Ahtialan lähiklinikka

Ahtialan asukasluku 11 747, pääosin lapsiperheitä. Ahtiaalaan kuuluvat: Kytölä, Viuha, Kunnas, Ahtiala, Koiskala, Myllypohja, (pääosin), Kytölä (pääosin), Viuha, Kunnas, Ahtiala, Koiskala (osittain), Hiekkanummi sekä Tonttila ja Möysä.

Suurin väestönkasvu sijoittuu Ahtialan, Launeen ja Kariston alueelle, jossa rakentaminen on vilkasta.

Ei ole mitenkään perusteltua poistaa Ahtialasta hyvin toimivaa ja tarpeellista lähiklinikkaa ja siirtää sitä Lahden kaupunginsairaalan tiloihin, jossa on parkkipaikkaongelmat, tilanahtaus ja lisääntyvä jonottaminen edessä. Lisäksi eri alueilla sijaitsevat lähiklinikat eivät kuormita keskustan ilmastoa.

Me Ahtialan alueen asukkaat vaadimme, että keskittämispäätös Ahtialan lähiklinikan siirtämisestä keskustaan, perutaan.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Satu Lehtola voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…