SÄILYTETÄÄN LOUHIPUISTO

Vantaan kaupunki hakee Eräkujalle uuden päiväkodin ja asuinkerrostalojen rakentamista. Kaavaehdotuksessa päiväkoti tulisi Louhipuiston pallokenttien ja puistoalueen kohdalle. Alue ei ole nykyisessä kaavassa puistoaluetta, mutta alueen asukkaat ovat tottuneet käyttämään puistoa virkistykseen jo viiden vuosikymmenen ajan. Vantaan kaupunki jopa istutti Louhipuistoon pitkän rivin terijoensalavia Louhelan 20- vuotisjuhlissa. Nuo salavat ovat nyt komeita, täysikasvuisia puita ja Louhelan maamerkkejä.

Louhipuistoa käytetään paljon virkistykseen. Kesällä siinä otetaan aurinkoa, pelataan pelejä ja järjestetään säännöllisesti puistojumppaa. Talvisin Louhipuistoa kiertää lasten hiihtolatu. Takavuosina pallokenttä myös jäädytettiin talvella pieniä luistelijoita varten. Niin voitaisiin jatkossakin tehdä.

Uudelle päiväkodille löytyy varmasti sopiva tila muualtakin.

Me allekirjoittaneet vaadimme Louhipuiston säilyttämistä ennallaan ja sen kaavoittamista puistoalueeksi.

Valokuvat Jyrki Huovinen (Louhelan Kyläjuhlat ja puisto aamuhämärässä) ja Tepa Voutilainen (puisto syysasussa)

paivakodin_katolta.pnglouhipuisto_tepalta.pnglouhipuisto_sumussa_pieni.png

Suve Pääsukene, Louhelan Huolto Oy:n hallituksen jäsen ja As Oy Kaarenpeikon hallituksen pj.    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Täytä alla oleva lomake allekirjoittaaksesi tämän adressin, jonka on laatinut Suve Pääsukene, Louhelan Huolto Oy:n hallituksen jäsen ja As Oy Kaarenpeikon hallituksen pj.. Adressin tekijä näkee kaikki antamasi tiedot.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tulisiko avioliittolain olla sukupuolineutraali?