Säilytetään Marttilan koulu

Sastamalan kaupungin sopeutusohjelman yhtenä toimenpiteenä ehdotetaan Marttilan koulun lakkauttamista nopeutetulla aikataululla jo syksyllä 2021. Marttilan koulun oppilaat siirrettäisiin Muistolaan, Vareliukseen ja mahdollisesti muihin kouluihin. Marttilan koulun vanhempainyhdistys, sekä oppilaiden vanhemmat ovat huolissaan tilanteesta. Voidaanko taata, että Vareliuksen ja Muistolan tilat riittävät lisääntyvälle oppilasmäärälle? Tuleeko vastaan ylisuuria ryhmiä? Todennäköisesti isoissa ryhmissä myös tuen tarve lisääntyy, pystytäänkö siihen vastaamaan? Toteutuuko henkilöstösäästö, kun ryhmäkoot muissa kouluissa kasvavat ja niihin tarvitaan lisää henkilöstöä?  Mahdollisesti saman perheen lapsia joutuisi eri kouluihin.

Asia saattaa koskettaa myös Vareliuksen ja Muistolan oppilaita, jos koulurajoja tarkastellaan uudelleen.

Allekirjoita adressi mikäli olet sitä mieltä, että Marttilan koulun lopettamista tulisi tarkastella uudelleen.

Tia Palomäki, Marttilan koulun vanhempainyhdistys    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Tia Palomäki, Marttilan koulun vanhempainyhdistys voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Emme näytä puhelinnumeroasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…