Säilyttäkää Halimaan kalliot ja ulkoilumetsä

Halimaan kalliot uhataan kaavoittaa asutukseksi ja samalla tuhottaisiin monen lähialueella ja kauempaalin tulevan merkittävä lähiulkoilualue keskustan tuntumassa. Halimaan kallioiden alue on poikkeuksellisen kaunis ja monimuotoinen metsäalue, jota käyttävät sekä ulkoilijat, maastopyöräilijät että lapset leikeissään. Allekirjoita vetoomus kaavoittamista vastaan ja auta säilyttämään viheralue nokialaisten virkistyskäyttöön.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Mari Kinnunen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )