SISKONPETI TAKAISIN TV-OHJELMISTOON!
Siskonpeti-sketsisarjaa tehtiin vain kolme kautta vuosina 2014-2017, ja meillä kaikilla on sitä ikävä. Useita Kultaisia Venloja voittaneen ja maineikkaassa Rose d'Or -kilpailussa ehdolla olleen sarjan sketsit ilmiöityivät ennennäkemättömällä tavalla - ja legendaarinen "Viinapäivä"-sketsi palkittiin jopa vuoden raittiustekona.
Tälle vallitsevaa ajankuvaa aivan nerokkaasti huumorin keinoin tarkastelevalle, upeiden kotimaisten ammattilaisten tekemälle sketsihuumorille olisi erityinen tilaus tässä ajassa.
Me allekirjoittaneet haluamme Siskonpedin takaisin televisioon!
Ota yhteyttä adressin tekijään
Hallitse allekirjoituksiasi
Etkö ole saanut vahvistussähköpostia vai haluatko poistaa allekirjoituksesi?
Hallitse allekirjoituksiasiJaa tämä adressi
Auta tätä adressia saamaan lisää allekirjoituksia.
Maksullinen mainonta
| Kirjaudu sisään hallinnoidaksesi adressiasi. |
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa.
Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman?
Muita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Tarjoamme ilmaisen sivutilan nettiadresseille. Käyttäjiemme luomiin adresseihin viitataan päivittäin tiedotusvälineissä, joten nettiadressi on tehokas väline, kun haluat saada asiallesi suuren yleisön ja päättäjien huomion.