Siuntioon kierrätyshuone/tila!

Vaikuttamisprojektimme tavoitteena on parantaa Siuntion kierrätysmahdollisuuksia ja suunnittelimme, että koko Siuntion yhteinen kierrätyshuone/tila olisi oiva keino siihen. Siuntiossa ei ole ainakaan jatkuvassa toiminnassa olevaa vastaavaa paikkaa tai kirpputoria, joista moni olisi tietoisia. Sen vuoksi moni joutuu viemään vanhat tavaransa esimerkiksi Lohjalle tai Espooseen. Kaikilla ei kuitenkaan ole pääsyä kauemmaksi, jonka takia heidän tavaransa päätyvät kaapin perukoille tai joutuvat suoraan roskiin. Olisi myös ekologista, jos tavarat voisi viedä lähemmäs. Tila toimisi samalla idealla, kuin osassa taloyhtiöissä olevat kierrätyshuoneet, jonne voi viedä omia tarpeettomia tavaroita tai ottaa jotain itselle. Allekirjoittakaa tämä Siuntion kierrätyksen ja ympäristön puolesta!

Vaikuttamisprojekti Kierrätys    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Vaikuttamisprojekti Kierrätys voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…