Somerniemen tiet kuntoon, aloitetaan Oinasjärventiestä!

Somerniemellä on tiet päässeet rapakuntoon, Oinasjärventiessä ei ole kuin paikkaa paikan viereen eikä siinä pysty ajamaan monttuja väistämättä mitkä ovat tulleet paikoista huolimatta.. Tässä lista numero järjestyksestä aloitetaan pahimmasta mitkä tiet kaipaavat kunnostusta kun ei niitä ole vieläkään alettu korjaamaan suurista autoveroista ja polttoaineveroista huolimatta.

1. Oinasjärventie tie jota käytettäìsiin varmasti enemmän jo läpiajoliikenteen osalta oikaistaessa Kiikalaan, Suomusjärvelle, Kiskoon sekä E18 moottoritielle Saloon/Turkuun mennessä. Oinasjärventie tärkeä tie myös laajoja metsien takia kuin myös maatilojen sekä vapaa-ajanasuntoja poikkeuksellisen paljon unohtamatta Kiikalan Lentokenttää jossa käyttö lisääntynyt Malmin Lentoaseman sulkemisuhan takia.

2. Kaskistontiellä kallistukset kuntoon, tien tarvii olla keskeltä harjalla ojiin päin jotta vesi juoksee pois eikä aiheuta monttuja tiehen esim. Ritasmäentien risteyksestä Helsingintien suuntaa tie kallistuu väärään suuntaa jolloin vesi tekee pahoja monttuja..

3. Viuvalantie on avain karmea ajaa esim. sadekelillä autolla ajaessa huomaa selvän vastuksen tiessä johtuen väärästä pintamateriaalista.

4. Salkolantie kaipaa uutta asfalttia

5. Jakkulantie   kaipaa uutta asfalttia

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Ari Korkiala voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…