Boikotoikaa Sub Tv:tä lopettamalla katsominen ohjelmistouudistuksien vuoksi.

Olen jo pidemmän aikaa seurannut Sub-Tv:n ohjelmistouudistuspolitiikkaa. Mielestäni on väärin että monia hyviä sarjoja on lopetettu vedoten siihen että ei ole enää esitysoikeuksia tai katsojia on liian vähän. Viimeisenä naulana arkkuun SubTv päätti lopettaa vaapaapainin esittämisen suomessa ohjelmistomuutokseen vedoten.

SubTv:ltä kommentoidaan asiaa seuraavasti:

”Aikansa kutakin. Subtv:n ohjelmistoa uudistetaan jatkuvasti, mikä tarkoittaa muutoksia ohjelmakarttaan. Muutoksia on tehtävä, vaikka ne eivät ole kaikille katsojille mieleen. Toinen syy on se, että SmackDown! ja RAW ovat pienen yleisön erikoisohjelmia, joita ei koskaan saatu kannattaviksi.”

Ensinnäkin kummastelen väitettä siitä että vapaapainiohjelmat olisivat pienen yleisön erikoisohjelmia. Tältä ei näyttänyt tänään (3.1.2006) SubTv:n yöchatissa johon tulvi jatkuvasti valituksia ko. ohjelmien loppumisesta. Lisäksi täytyy myös todeta, että ko. ohjelmien esityspaikka oli aivan väärä. Jos ko. ohjelmat olisi lähetetty esimerkiksi alkaen klo 22 myöhäisillassa olisi katsojaosuus varmasti ollut vielä nykyistäkin suurempi.

Vaadimme siis jatkossa SubTv:ltä järkevyyttä ohjelmistomuutoksiin ja vapaapainin takaisin kanavalle ensi tilassa.

Allekirjoittaneet