Terveempi ihanne

Vastuuta! on vetoomus terveemmän naisihanteen puolesta.

Suomalaisten naistenlehtien (mm. Cosmopolitan, Trendi, Gloria, Elle) tulee pyrkiä edistämään terveempää naisihannetta mm. lopettamalla alipainoisten mallien käyttö muotikuvissa, antamalla äänen oikeille ravitsemusasiantuntijoille ja nostamalla kuviin tavallisia, kauniita naisia.

Lehdet ovat merkittävä ihanteitamme muokkaava ja ajattelumallejamme ohjaileva taho. Etenkin nuoret ovat alttiita imemään lehtien epärealistisen naiskuvan ja kritisoimaan itseään sen valossa. Vastuullisemman asenteen omaksuminen on välttämätöntä, jos haluamme muuttaa mielikuvia ja syvälle juurtuneita ihanteita.

Lisätietoja osoitteesta www.terveempi-ihanne.blogspot.com

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Aliisa Alevtina voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…