The Baseballs #HitMeBaby - kiertue Suomeen!!!

The Baseballs yhtyeeltä on tulossa uusi levy nimeltä Hit Me Baby, se ilmestyy 9.9.2016 ja syyskuun lopussa alkaa samanniminen kiertue!

Vuonna 2014 ilmestyneen Game Dayn jälkeen ollut kiertue jäi meiltä suomalaisilta täysin väliin ja me emme todellakaan voi antaa saman tapahtua uudelleen!!

9.7. ollut Oluset-tapahtuma todisti sen, että Suomessa on TODELLA paljon faneja, jotka edelleen haluavat rokata tämän bändin kanssa ja joiden lanteisiin tämä kolmikko saa liikettä! Kaikki siis mukaan osallistumaan ja allekirjoittamaan tämä adressi, jotta saataisiin tämä kolmikko keikkailemaan jälleen kerran Suomeen tällä uudella kiertueella!!!

VAIN NÄKYVIÄ ALLEKIRJOITUKSIA KIITOS, JOTTA ADRESSISTA OLISI MAHD. PALJON APUA!

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Asta voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko asuntolainojen korkovähennykset poistaa?