UIMAHALLI /kylpylä SIPOON NIKKILÄÄN

Kyllä, sipoolla on varaa satsata kuntalaisten hyvinvointiin, vauvasta vaariin. Uimahalli tukisi entisestään liikkuva kunta -imagoa ja sen lisäksi meille jo ennestään tärkeätä uusien kuntalaisten saamista.Sipoon kunta kovasti kunnostaa nikkilän katuja ,puistoa,rakentaa päiväkotia,uudistaa kirjastoa,uudistaa viemäriverkostoa yms, nikkilään on rakenteilla uusia kerrostaloja,luulisi että kunnalta löytyisi rahaa satsata myös uimahalli/kylpylä joka tukisi kuntalaisten hyvin vointia, Me allekirjoittajat toivomme, että kunnan virkamiesjohto ja luottamustoimihenkilöt ottaisivat uimahallin rakentamisen ja mahdollisen sijoituspaikan vakavasti harkintaan ja asiasta käytäisiin selvitysten jälkeen avoin ja kuntalaiset aidosti osallistava keskustelu onhan nikkilä jo nyt eri urheilumuotojen keskittymä. Me uskomme sipoon nikkilään, usko sinäkin! Kiitoksia allekirjoituksestasi!

Allekirjoita tämä adressi

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tulisiko ruotsin opiskelun olla vapaaehtoista?