Ulosoton suojaosuuden nostaminen.

Nyt kun moni on ylivelkaantunut ja taistelee ulosoton ja perintätoimistojen välillä hätä on todella suuri .Nyt suojaosuus on alle 700 euroa ,se on aivan liian pieni  mikä jää elämiseen kun kustannukset nousee .Suojaosuuden ollessa pieni ei motivoi pienipalkkaisia töihin vaikka työssä käynti olisi mukavaa kun elämiseen jäävä osuus on pieni. Suojaosuuden nostaminen 1000 euroon toistaiseksi mahdollisimman pian vaikuttaa monen ihmisen, perheen hyvinvointiin todella paljon.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Anne Jussila voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )