Uudet eduskuntavaalit kiitos!

Me allekirjoittaneet vaadimme uusia vaaleja hallituksen kaaduttua jotta tämä arvoton näytelmä jota SDP ja Keskusta yrittävät viedä eteenpäin ilman uusia vaaleja, saataisiin päätökseen. On irvokasta että epäluottamuksen vuoksi eroamaan joutunut Antti Rinne vetäisi hallitustunnusteluja, saati että olisi vielä ministerin tehtäviin luottamuksen arvoinen (niinkuin liian moni SDP:ssä ja Keskustassa yrittää uskotella). Antti Rinteen hallitus hapuili pimeässä niin paljon että millään muulla kuin ennenaikaisilla vaaleilla ei palauteta kansalaisten luottamusta politiikkaan ja demokratiaan. Miten alas Suomalainen politiikka ja demokratia voi vielä vajota?? Missä on poliitikkojen itsekunnioitus?? Nähdäänkö Antti Rinne, Sirpa Paatero ja Pekka Haavisto lyhyen näytelmän, "hallitustunnustelujen" jälkeen taas ministereinä?? Kuinka moni SDP:n ja Keskustan kansanedustaja vielä vetää maton jalkojensa alta uskotellesssaan että tämä näytelmä jatkuu ilman vaaleja uskottavasti?? Nyt sitä ryhtiliikettä jokaisessa puolueessa!!

Markus Vuoristo

Poliittisesti sitoutumaton, huolestunut kansalainen

Lauri Mustonen

Ammatillinen opettaja

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Markus Vuoristo voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…