Uusi koulu Huittisiin rakennettava mahdollisimman pian!

Lauttakylän uutta koulua ei voi enää odotuttaa. Huittislaiset lapset ansaitsevat uuden koulun ja sen luoman avoimen oppimisympäristön, jossa on monenlaisia ja kokoisia oppimispaikkoja. Lauttakylän koulu on erityisen tuen vastaanottava koulu ja lisäksi valmistava koulu maahanmuuttajille. Lautta 1. ja Lautta 2. ovat jo tiensä päässä; niiden kuuluu olla koulun yhteydessä niinkuin Sahkon esikoulukin. Huittisten kaupunkiin tarvitaan koulu, jossa huomioidaan tasa-arvoisuus ja YK:n vammaissopimuksen suositus ja kaikille yhteinen koulu. Uuden koulun hankesuunnittelussa nämä kaikki on otettu huomioon. Emme ota kantaa kyläkoulujen tilanteeseen vaan siihen, että uusi koulu on rakennettava ensi tilassa eikä esimerkiksi kymmenen vuoden päästä.

Lauttakylän vanhempainyhdistys LAVA, Reija Koskinen-Salo    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Lauttakylän vanhempainyhdistys LAVA, Reija Koskinen-Salo voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…