Uusittava tie no 956 Köngäs-Tepasto-Raattama välillä

Korjauskelvoton soratieosuus Köngäs - Tepasto on mahdoton liikennöidä 16 km Tepastoon. Soratie jatkuu yhtä huonona Raattamaan ja Pallakselle 28 km. Tien kautta kulkevat asukkaat ja matkailijat  myös Lompoloon, Puljuun, Enontekiöön ja Norjaan saakka.

Me allekirjoittaneet tahdomme uuden tien rakentamista välille Köngäs-Tepasto-Raattama.

Huonokuntoinen tie vaarantaa turvallisuutemme, heikentää seutumme kehittymistä/elinkeinoja, huonontaa tasa-arvoisuuttamme, tekee liikkumisemme vaikeaksi. Ilmaston muutokset ja tieverkoston heikkenevä kunto haittaavat arjen toimintaa lisääntyvästi. Matkailun kehittyminen sekä alueen tarjoamat luontoelämykset lisäävät liikkumista sekä kasvava tavaraliikenne kuormittaa heikkokuntoista tietä.

Alueen asukkaat sekä matkailijat ja lomalaiset sekä kaikki kulkijat tarvitsevat uuden tien asuakseen elääkseen ja liikkuakseen Tie no 956 varrella.

Kiitoksia osallisuudestanne!

Tie on myös videoitu youtubeen, löytyy haulla Tie no 956

Leila Koskenniska    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Leila Koskenniska voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko rahapelit vapauttaa kilpailulle?