Vaadimme ahvenanmaalaisille asevelvollisuutta

Me allekirjoittaneet pydämme Eduskunnalta oikeudenmukaisuuden palauttamista. Me pidämme väärinä, että nyt, kun me liitymme Natoon, ahvenanmaalaisia ei ole Suomen armeijassa. Ymmärrämme, että Ahvenanmaa on dimilitarisoitu alue, mutta ahvenanmaalaiset voivat palvella armeijassa Manner-Suomen aluella. Uutissuomalaisen USU-gallupin mukaan 58% suomalaisista luopuisi saarten demilitarisoinnista. No miksi ei aloita armeijassa palvelemisesta ja sitten jos Suomen kansa suhtauduu myönteisesti, luovumme demilatarisoinnista. Ahvenanmaalla asuu 15 000 miestä, tuhansia niistä on 18-60 vuotiasia (asevelvollisia) ja heitä voidaan oppia sotaa käymistä. Siksi me pydämme ahvenanmaalaisille asevelvollisuutta, joten lisätä maan puolustuskykyä ja puolustaa Ahvenanmaata tödennäköistä hyökaystä vastaan.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Timo Koskinen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…