Raiskauksille kovempi tuomio!

Jos mies raiskaa naisen puistonpenkillä, hän saa pahimmillaankin vain noin kolme vuotta vankilaa. Siellä hän elää useimmiten ilmaiseksi mielenterveysosastolla kuin herra ja saa miettiä kenet raiskaa seuraavaksi. Useimmiten raiskarit ja pedofiilit eivät jää edes kiinni - mutta kun jäävät, ei rangaistusta voi pitää edes rangaistuksena ottaen huomioon vankilan mielenterveysosaston palatsimaiset oltavat, joidenkin raiskareista sinne päästessä.

Eikä nainen ole ainoa raiskattavissa oleva, myös nainen voi raiskata miehen, mies voi raiskata miehen, ja nainen voi raiskata naisen - raiskari ei ole sukupuolestaan riippuvainen, joskin miehiä on tilastollisesti enemmän. Lapsen raiskaus on sairas teko,ja tähän adressiin voi kirjoittaa nimensä jos vastustaa seksuaalista hyväksikäyttöä, oli sitten kyseessä nainen, mies, lapsi tai nuori. Vastustamme seksuaalista hyväksikäyttöä kaikissa sen muodoissa.

Vaadimme suurempia tuomioita raiskareille! Raiskatun koko loppuelämä voi olla traumojen peittämä, naisille raskaus on mahdollinen ja etenkin jos raiskaus tapahtuu nuorena, voi ihmisen koko loppuelämä olla pilattu.

Ottakaa kantaa, ihmiset, ja miettikää miltä tuntuisi jos teille tai jollekulle läheiselle kävisi niin. Raiskaus on julma, sairas ja ihmistä halventava teko, mikä edistää sovinismin, väkivallan ja eriarvoisuuden valtaa yhteiskunnassamme.

***

Ihmiset, vaikka tiedämmekin tekevämme tätä tärkeän asian puolesta, olisin silti kiitollinen jos laittaisitte nimenne vain kerran adressiin. Ylimääräiset nimet eivät ilahdut ketään ja tuovat vain vastuuhenkilölle ylimääräistä vaivaa.