Vastustamme Espoonkartanon louhoshanketta !

Esbogård Ab suunnittelee valtavaa, 73 hehtaarin louhos- ja maanläjitysaluetta Halujärven ja Ämmässuon välimaastoon. Ohessa

Arviointiohjelma Tämä hanke tuhoaisi täysin ympäröivän luonnon ja vesistöt saastuisivat. Myös meidän ainoa elinkeinomme, hevostalous, loppuisi kokonaan. Louhos alue on meidän rajanaapurimme, ja hevosemme laiduntavat vain pari sataa metriä suunnitteilla olevan louhoksen reunalta.Fageräng http://www.tallifagerang.fi on yksi Suomen vanhimmista islanninhevostalleista ja olemme kasvattaneet hevosia täällä vuodesta 1988. Tilalla asustaa tällä hetkellä noin 45 hevosta. Järjestämme myös päivittäin maastovaelluksia islanninhevosilla. Meille tullaan nauttimaan luonnosta ja upeista maastoista. Marja ja sienimetsät ovat vertaansa vailla. Auttakaa meitä pelastamaan tämä jälkipolville.

Tässä Ylen tekemä haastattelu vapaasti käännettynä:

file:///Users/mariamakinen/Desktop/Yle-Espoonkartanon%20louhos%20PDF.pdf

Allekirjoita tämä adressi

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Pitäisikö taksi- ja apteekkilupien määrän rajoittamisesta luopua?